Siirry sisältöön

Service Manager

    • Helsinki, Uusimaa, Suomi

Työpaikan kuvaus

Luomme älykästä liiketoimintaa kokonaisvaltaisilla ratkaisuilla, jotka kattavat koko tietojärjestelmän. Rakennamme ja ohjaamme dataohjautuvia, älykkäitä yrityksiä. AI:n todellinen arvo saadaan esiin vain laadukkaan datan avulla. Suunnittelemme, rakennamme ja tuemme.


Cloud1 on johtava Azuren pilviteknologioihin erikoistuva data- ja integraatiopalveluiden tarjoaja. Service Managerina olet osa DMO-tiimiä, joka vastaa Cloud1-palvelujen toimittamisesta ja hallinnasta. Työskentelet läheisesti asiakkaiden, pääarkkitehtien sekä Cloud1-toimitustiimin kanssa jatkuvien palveluiden sekä jatkuvan kehityksen toimittamisessa Cloud1:n asiakkaille.


Toimit jatkuvien palveluiden toimituksista vastaavana sinulle nimetyissä asiakkuuksissa. Annat kasvot Cloud1-palveluista asiakkaalle ja vastaat että mielikuva Cloud1:sta laadukkaana ja ammattimaisen toimijana täyttyy niin, että asiakkaille tehdyt toteutukset ja ratkaisut täyttävät luvatut palvelutasot. Ymmärrät asiakkaan liiketoimintalähtöisiä teknologiatarpeita ja autat asiakasta ratkaisemaan haasteita. Vastaat myös asiakasratkaisun kehittämisestä jatkuvan toimittamisen toimitusmallilla.


Tehtävässä menestyminen edellyttää kiinnostusta ymmärtää asiakkaiden tarpeita, innostuneisuutta uusista teknologioista ja Azure-maailmasta sekä ratkaisuhakuisuutta. Haluat kehittää itseäsi ja ottaa soveltuvalla tasolla haltuun uusia teknologioita. Omaat hyvät vuorovaikutustaidot.

Työpaikan vaatimukset

Jatkuvien palveluiden toimitus:

  • Seuraa palvelun etenemistä ja tue asiantuntijoita tarvittaessa, priorisoi ja eskaloi ongelmia tarvittaessa
  • Raportoi palvelutasosta asiakkaalle ja pidä palvelukokouksia
  • Kehitä palveluprosessia ja tuo kehityskohteita asiakkaan tietoisuuteen
  • Käynnistä jatkuvat palvelut uusissa asiakkuuksissa


Jatkuvan kehityksen hallinta:

  • Ohjaa Cloud1-toimitustiimiä nimetyissä asiakkuuksissa jatkuvassa toimitusmallissa
  • Pidä viikoittaisia kokouksia, organisoi backlogia ja kanban boardia sekä seuraa kehitystehtäviä
  • Raportoi kehitystehtävien tilasta asiakkaalle ja huolehdi resurssien riittävyydestä
  • Ylläpidä resurssiennustetta ja tarkista tuntikirjaukset
  • Tee tiivistä yhteistyötä asiakkaan tuoteomistajien, ohjausryhmien ja Cloud1 sisäisten sekä muiden sidosryhmien kanssa


Odotamme sinulta:

  • Ylempää korkeakoulututkintoa tietojenkäsittelytieteistä, tietojärjestelmistä, tekniikan alalta tai vastaavaa
  • Vähintään 5 vuoden kokemusta IT-palveluiden toimittamisesta, esim. Service Managerina, projektipäällikkönä tai Scrum Masterina
  • Vähintään 3 vuoden kokemusta data- ja integraatiopalveluiden toimittamisesta Microsoft-teknologioilla
  • Erinomaisia viestintä-, yhteistyö- ja ongelmanratkaisutaitoja sekä proaktiivista asennetta
  • Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa


Tarjoamme sinulle:

Kilpailukykyisen palkan lisäksi tarjoamme ammattilaisille sopivan kokonaispaketin, johon sisältyvät taloudellisten etujen lisäksi mahdollisuus osallistua yrityksemme menestykseen osakkaana. Panostamme myös terveyteesi ja hyvinvointiisi kattavien työterveyspalveluiden ja vakuutusten kautta. Jatkuvan kehityksen ja oppimisen ohjelma sisältää koulutuksia, valmennusta, mentorointia sekä sertifiointi mahdollisuuksia.


Meillä on mukava työympäristö, josta saa tukea ja on mahdollista työskennellä etänä (joustavat tunnit). Myös reilu loma- ja poissaolokäytäntö sekä maksettu vanhempain vapaa ja lastenhoitotuki kuuluvat työntekijöille. Tervetuloa mukaan yhteistyökykyiseen ja innovatiiviseen työkulttuurin, jossa voit työskennellä kyvykkäiden ja intohimoisten ihmisen kanssa, jotka vaikuttavat Cloud1:n kasvuun ja menestykseen.

Kiinnostuitko?

Lähetä hakemuksesi ja CV:si osoitteeseen petteri.mikkonen@cloud1.fi. Kerro meille, miksi olet sopiva henkilö tähän rooliin ja mitä odotat meiltä. Odotamme innolla kuulevamme sinusta!

tai